سرخط خبرها

هافبک‌های درجه دو از استقلال می‌روند| رضاوند، نیک نفس و مهدی‌پور زیر تیغ

  • کد خبر: ۲۳۴۱۸۶
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
هافبک‌های درجه دو از استقلال می‌روند| رضاوند، نیک نفس و مهدی‌پور زیر تیغ
کارشناسان و بسیاری از هواداران استقلالی معتقدند که بازیکنان درجه دو نباید جایی در ترکیب فصل آینده استقلال داشته باشند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز. باشگاه استقلال هنوز به طور رسمی وارد نقل وانتقالات پیش فصل نشده، اما به زودی براساس لیستی که از سوی سرمربی اعلام می‌شود، به طور رسمی وارد نقل و انتقالات خواهد شد.

مسئله‌ای که این روز‌ها هم پیشکسوتان و هم هواداران به آن اشاره مستقیم دارند این است که استقلال از تمدید قرارداد بازیکنانی که از لحاظ فنی ویژگی آن چنان شاخصی ندارند خودداری کند و به سراغ جذب بازیکنانی برود که از لحاظ فنی متفاوت باشند.

در روز‌های اخیر بار‌ها به نام آرش رضاوند اشاره و گفته شد که باشگاه استقلال نباید این بازیکن را در اولویت خود قرار دهد. درباره اینکه نکونام نیز این بازیکن را به طور قطع می‌خواهد یا نه، حرف و حدیث‌های بسیاری به گوش می‌رسد و برخی معتقدند که سرمربی استقلال رضاوند را در فهرست اصلی خود قرارداده و برخی هم که معتقدند که رضاوند در لیست اصلی نکونام نیز و اولویت او به حساب نمی‌آید.

اینکه چرا نسبت به تمدید قرارداد با بازیکنی همچون رضاوند تردید وجود دارد و طیف بسیاری از هواداران و تماشاگران نیز به این موضوع مهم اشاره دارند، به نوع تاثیرگذاری او در روند فنی استقلال مربوط است. قطعا اگر رضاوند بازیکن شاخصی بود اکنون همه به دنبال انتشار خبر تمدید قرارداد او از سوی باشگاه بودند، اما آن قدر که درباره جذب بازیکنان جدید در پست هافبک میانی صحبت به میان می‌اید، کسی روی تمدید قرارداد با رضاوند حساس نیست.


درکنار رضاوند که جزو بازیکنان معمولی فوتبال ایران محسوب می‌شود نام زبیرنیک نفس نیز مطرح است. بازیکنی که از نگاه بسیاری از کارشناسان و هوادارن ستاره نیست و بودن یا نبودنش در ترکیب این تیم تاثیر آن چنانی در روند فنی این تیم ایفا نخواهد کرد.

هرچند که باشگاه استقلال مذاکراتی هم با این بازیکن داشته، اما بدون تعارف نیک نفس نیز بازیکنی نیست که اگر امروز از استقلال جدا شود، بابت این جدایی از باشگاه استقلال خرده‌ای گرفته شود. مهدی مهدی‌پور دیگر هافبک میانی استقلال است که قطعا تاثیرگذاری بیشتری در قیاس با این دو بازیکن دارد و گرایش نسبت به او بیشتر است، اما مهدی‌پور نیز به سبب مصدومیت‌های متعدد چندان مورد وثوق نیست و حتی در اینکه او بتواند دوباره به فرم مطلوب بازگردد، تردید وجود دارد. کما اینکه گفته می‌شود مهدی‌پور به نیم فصل اول فصل آتی نخواهد رسید و لازم است باشگاه استقلال در خط میانی خود یک نگرش و رویکرد جدید را ایجاد کند تا شاید از لحاظ نتیجه گیری وضعیت این تیم مطلوب‌تر شود.

درسال‌های اخیر خط هافبک استقلال مشکلات متعددی داشته و یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده آبی‌ها در نتیجه گیری چندان موفق نباشند، نداشتن بازیکن محوری و تاثیرگذار در خط میانی است که هواداران استقلال انتظار دارند این مشکل برای فصل جدید برطرف شود و به جای بازیکنان معمولی بازیکن ستاره به خدمت گرفته شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->